Breaking dawn ♥

FYFAN, DEN SOM INTE SER DEN ÄR EN TÖNT! hhihhihih :'3
nej men okej, den var halvt bra eftersom jag har världens största blodfobi [alltså, för dom som sett mig typ skära mig med en kniv eller nått tror jag behöver läggas in på sjukhus hur jävla mkt jag skriker]
nej men alltså det var så sjukt mkt blod, började må asdåligt och spydde nästan :s mår fortfarande illa bara jag tänker på det så.. men annars var det awesome! :D
nu ska jag börja fixa i ordning för imorrn, packa gympakassen osv. sov gott!


Kommentarer
Postat av: Rafaela ♥

okejnormaljagärsomsvararpåminegenbloggmenOKEJ.

SV: JAG MENAR DET, HAHAH 8''D ♥

2011-11-17 @ 19:51:43
URL: http://rafaelasfoton.blogg.se/
Postat av: Sille-Riin

Felicia, du är likadan som mig ;)

Kan inte ens se på twilight, kan inte se blodet, usch ..



Jag hatar alla filmer med blod slagsmål, någon som dör osv :s



Kramar, Silluuu.blogg.se!

2011-11-17 @ 21:55:37
URL: http://silluuu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg? ♥

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0