DatornördN'

Värsta failade röppelbilden på mig & Penny!

Usch vad jag är mycket på datorn, har jag tråkigt är datorn mitt första tidsfördriv, när man kan göra så mycket annat som t.e.x städa rummet, måla naglarna, ta en promenad,pyssla,teckna,baka - ja allt man har lust med! Men jag är nog inte ensam om att direkt man får tråkigt sätter man sig vid datorn. Alltså det kan ju inte vara bra, egentligen?
När Tyson & Shiva kommer att bo hos mig i 3½ månad för att min syster(det är hennes hundar) ska resa till Indien så ska jag timmen före jag går och lägger mig inte vara på datorn alls, jag ska ta en promenad med dom och sen när jag kommer hem, tillbringa så mycket tid jag kan med sötnosarna! ♥ Jag lovar att jag kommer sova 100 % bättre då.

Så, i januari 2012(lite mera än en månad dit) så kommer jag timmen före klockslaget jag ska gå och lägga mig inte vara på datorn, alltså. Bara så ni vet, hihi!
Vad tycker ni? Brukar ni också vara onödigt mycket vid datorn?


P.S.Jag är fett avis på Felicias klänning(troligen till julfesten,men jag vet inte)!Kolla inlägget under ↓

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg? ♥

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0