Godnatt

Tyson, världens finaste[& Shiva då förstås]hund!♥

Nu ska jag snart gå & lägga mig,så fort Top Model är slut. Hejjar på Hannah & Alexandria bland annat, vem hejjar ni på? Ja, alla tycker Alexandria är värsta bitchen men så länge hon är bra som modell gillar jag henne!♥ För som dom brukar säga, dom är inte där för att skaffa vänner, dom är där för att bli modeller. [:
Btw,måste jag säga att jag håller med Felicia här i inlägget under. Men jag gillar inte att prata öppet om mina känslor bara, om det är någon som undrar varför jag aldrig bloggar om det.

Hoppas ni har haft en fin dag! [och btw så tror jag bestämt att jag ska tillbaka till skolan imorgon, skönt det så slipper jag ligga här hemma och möggla]
XOXO Rafaela♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg? ♥

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0