ja det här var ju kul.

jag hatar negativa inlägg, det gör jag verkligen. men ibland måste man få skriva av sig, och idag fick det bli här. läs på egen risk!

bilden överförd från rafaelas kamera, alltså är det hennes bild så det ör hon som ska få äran! [redigerad är den]
alltså det är ju såhär att alla bara, shit felli lyckos dig, häst och allt! och jag är så jävla glad över det, jag har världens finsate häst.♥ och rafaela, shit vad söt hon är. jag älskar henne mer än allt annat, och penny,jennifer,matilda och varenda liten plutt på jorden! ja herregud, mitt liv är nästan perfekt skulle man kunna säga. men nääää, jag mår inte bra, varför vet jag inte. jag vill bort från den här ön, bort från allt, bara jag slipper vara på de här jävla stället. till albanien, vart som helst,ärligt. den är ju skitsöt och trygg osv men usch jag tål den inte. boooort. ja, vet ni nu ska jag faktiskt SKITA I DOM DÄR HELVETES JÄVLA FUCK FINSKA MENINGARNA, FÖR JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I FINSKA OCH KOLLA PÅ SPIRIT. och ingen ska fan få stoppa mig,punktslut!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg? ♥

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0