Jag lämnade dig inte.Du lät mig gå.

Godmorgon solstrålar!
okej normalt, klockan är liksom två på dagen men okeeeej.
Min presentation, haha är inte alls nöjd med den :D Bilden blev helt korvig.Helt ihoptryckt. Nåja,men nu får det vara sådär :D och för er som undrar, nej jag kom inte på någonting att skriva nej :DD

Hur som helst är jag hemma från skolan idag :c Har huvudvärk,ont i halsen & mår allmänt dåligt :( Inget roligt med det.
Egentligen har jag datorförbud,(mamma tyckte jag skulle ha en datorfri dag) men jag fick vara lite på datorn ändå för att jag måste ju få blogga ;) Och det var okej för henne :D
Nejmen nu ska jag nog sluta & istället kolla på Family Guy.
Ha en fin dag!♥

P.S. Tusen tack för alla förslagen till DET HÄR inlägget! När vi fått tillräckligt många förslag kan vi ju börja använda listan också, taggad för det! Men tänkte bara säga att det var flera som inte förstod vad vi menade. Har en lista på min blogg, KLICKA HÄR för att kolla den, vi menar liksom att ni ska få fylla på med såna därna "dagar"... Haha ;) D.S

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg? ♥

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0