PUNKT.

Gammal bild på Matilda,Penny,jag & Felicia när vi sov över! FeMaPeRa forever ♥

Alltså,
varför kommenterar man egentligen "Allt bra?" osv? Eller "Hoppas du får en fin onsdag :)". Visst, det är liksom trevligt osv men varför kan man bara inte läsa igenom inlägget, hålla med, säga emot eller säga "Fin bild" eller nått i den stilen? Mycket mera uppskattat tycker jag!
För man förstår ju när någon kommentarerar " Hej! Allt bra med dig denna onsdag?" , att den bara vill ha kommentarer till sin egen blogg.
Iallafall jag tycker det är mycket roligare med kommentarer som handlar om inlägget man skrivit. Mycket mera respektfullt, enligt mig.
Det är inget fel på att fråga om allt är bra, det är klart att det inte är, och visst har jag gjort det själv,men jag menar bara ;))
Vill gärna höra era åsikter, skulle vara kul! :)

Kommentarer
Postat av: FANNY (:

Sööt är er blogg här:D

2011-11-16 @ 19:09:51
URL: http://ponnybrudarna.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg? ♥

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0